من اگر منتظرم از چه نمردم بی تو...؟

خرید بک لینک

من اگر منتظرم از چه نمردم بی تو…؟

جمعه ها را همه از بس که شمردم بی تو

بغض خود را وسط سینه فشردم بی تو

بسکه هر جمعه غروب آمد و دلگیرم کرد

دل به دریای غم و غصه سپردم بی تو

تا به اینجا که به درد تو نخوردم آقا

هیچ وقت از ته دل غصه نخوردم بی تو

چاره ای کن، گره افتاده به کار دل من

راهی از کار دلم پیش نبردم بی تو

سالها می شود از خویش سؤالی دارم

من اگر منتظرم از چه نمردم بی تو

با حساب دل خود هرچه نوشتم دیدم

من از این زندگیم سود نبردم بی تو

گذری کن به مزارم به خدا محتاجم

من اگر سر به دل خاک سپردم بی تو

...

ما را در سایت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 0:35

صفحه بندی