
جمعه ای دیگر…
در این لحضه ها ی دلواپسی، دلواپسم،
دلواپس آمدنت، دلواپس ندیدنت!!!
آه که تو را حتی به رویا هم ندیدم…
ندیدنت چه احساس غریبست!!!
و من جزء هوایت هوایی ندارم
« کی می شود تو ما را و ما تو را ببینیم»
متی ترانا و نریک؛
شایدآنقدرها هم که می گویم منتظر آمدنت نیستم!!
این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور….
…
با چه شوقی آمدنت را به فریادنشسته ام
واقعا نمی دانم چگونه می شود سرود هجرانت را
و زندگی کرد نبودنت را
مانـده ام بی تـو چرا باغـچه ام گـل دارد
روزها گذشتند ، هفته ها ، ماه ها و بلکه سالها…
ومن منتظرم آمدنت را هنوز
…
شاید این جمعه بیایی ، شاید….
دل بهانه ی تو را میگیرد ….
إِلَى مَتَى أَحَارُ فِيكَ يَا مَوْلاَيَ
تا به کی حیران و سرگردان و کوی تو باشم
العجل یا مغیث الشیعه
العجل یا مهــدی عجل الله فرجه الشریف

...
ما را در سایت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: دوشنبه 3 دی 1397 ساعت: 18:46