سرگردان کوی کیستم…

خرید بک لینک

جمعه ای دیگر…

در این لحضه ها ی دلواپسی، دلواپسم،

دلواپس آمدنت، دلواپس ندیدنت!!!

آه که تو را حتی به رویا هم ندیدم…

ندیدنت چه احساس غریبست!!!

و من جزء هوایت هوایی ندارم

« کی می شود تو ما را و ما تو را ببینیم»

متی ترانا و نریک؛

شایدآنقدرها هم که می گویم منتظر آمدنت نیستم!!

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور….

با چه شوقی آمدنت را به فریادنشسته ام

واقعا نمی دانم چگونه می شود سرود هجرانت را

و زندگی کرد نبودنت را

مانـده ام بی تـو چرا باغـچه ام گـل دارد

روزها گذشتند ، هفته ها ، ماه ها و بلکه سالها…

ومن منتظرم آمدنت را هنوز

شاید این جمعه بیایی ، شاید….

دل بهانه ی تو را میگیرد ….


إِلَى مَتَى أَحَارُ فِيكَ يَا مَوْلاَيَ

تا به کی حیران و سرگردان و کوی تو باشم

العجل یا مغیث الشیعه

العجل یا مهــدی عجل الله فرجه الشریف


...

ما را در سایت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: دوشنبه 3 دی 1397 ساعت: 18:46

صفحه بندی